Google zoek
Inloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 250. Dit aantal is bereikt op di okt 15, 2024 2:27 am.
’n Beetje reclame (test)
Hoe maak je een Club Penguin Trainer
+2
Ijzige vogel
lofhy
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe maak je een Club Penguin Trainer
Hoi iedereen die dit leest.als je een Club Penguin Trainer probeert te maken dan zul je zo slim als Microchip123 moeten zijn,ik weet zelf ook niet hoe die dat doet.ik heb bij een ander forum gelezen dat je its in de trainer moet veranderen bijvoorbeelt een code maar ik weet niet zo veel over trainers.als jij iedee hebt stuur het dan hier
lofhy- Groentje
- Aantal berichten : 13
Leeftijd : 29
Humor : veel
Registration date : 27-10-08
Re: Hoe maak je een Club Penguin Trainer
lofhy schreef:Hoi iedereen die dit leest.als je een Club Penguin Trainer probeert te maken dan zul je zo slim als Microchip123 moeten zijn,ik weet zelf ook niet hoe die dat doet.ik heb bij een ander forum gelezen dat je its in de trainer moet veranderen bijvoorbeelt een code maar ik weet niet zo veel over trainers.als jij iedee hebt stuur het dan hier
Ow, da's echt heel moeilijk! :F Daar moet je echt zo slim voor zijn, ja!
lofhy schreef:Hoi iedereen die dit leest.als je een Club Penguin Trainer probeert te maken dan zul je zo slim als Microchip123 moeten zijn,ik weet zelf ook niet hoe die dat doet.ik heb bij een ander forum gelezen dat je its in de trainer moet veranderen bijvoorbeelt een code maar ik weet niet zo veel over trainers.als jij iedee hebt stuur het dan hier
Trainers zijn verboden! als je ze gebruikt krijg je een permanente ban!
Rsnieuws schreef:lofhy schreef:Hoi iedereen die dit leest.als je een Club Penguin Trainer probeert te maken dan zul je zo slim als Microchip123 moeten zijn,ik weet zelf ook niet hoe die dat doet.ik heb bij een ander forum gelezen dat je its in de trainer moet veranderen bijvoorbeelt een code maar ik weet niet zo veel over trainers.als jij iedee hebt stuur het dan hier
Als ze het merken..x D
ja iddIjzige vogel schreef:Rsnieuws schreef:lofhy schreef:Hoi iedereen die dit leest.als je een Club Penguin Trainer probeert te maken dan zul je zo slim als Microchip123 moeten zijn,ik weet zelf ook niet hoe die dat doet.ik heb bij een ander forum gelezen dat je its in de trainer moet veranderen bijvoorbeelt een code maar ik weet niet zo veel over trainers.als jij iedee hebt stuur het dan hier
Als ze het merken..x D
maar volgens mij werken ze ook nie tmeer
Trainer's Werken
er zijn nog drie die werken:Cprevolution 3.0,Penguin Fire,Penguin Storm.
Ik cheat niet meer want een keer werd ik voor altijd Verbanne en toen vroeg ik aan Club Penguin of ze me nog een kans woude Geven,ik heb nog maar een kans maar aleen voor de Mensen die hun Geheim willen delen mogen het hier Vertellen.Meschien leer jij wel wat dingen
Ik cheat niet meer want een keer werd ik voor altijd Verbanne en toen vroeg ik aan Club Penguin of ze me nog een kans woude Geven,ik heb nog maar een kans maar aleen voor de Mensen die hun Geheim willen delen mogen het hier Vertellen.Meschien leer jij wel wat dingen
Laatst aangepast door lofhy op ma okt 27, 2008 8:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
lofhy- Groentje
lofhy schreef:er zijn nog drie die werken:Cprevolution 3.0,Penguin Fire,Penguin Storm.
I cheat niet meer want een keer werd ik voor altijd Verbanne en toen vroeg ik aan Club Penguin of ze me nog een kans woude Geven,ik heb nog maar een kans maar aleen voor de Mensen die hun Geheim willen delen mogen het hier Vertellen.Meschien leer jij wel wat dingen
Ik ga echt geen trainer gebruiken...:(
Ik heb het met een account van mijn vriend gedaan en ik snap het tog ni zo goed hoor
Leuk voor je vriend!Xobke schreef:Ik heb het met een account van mijn vriend gedaan en ik snap het tog ni zo goed hoor
Ijzige vogel schreef:Leuk voor je vriend!Xobke schreef:Ik heb het met een account van mijn vriend gedaan en ik snap het tog ni zo goed hoor
Bwaah... Die vond het niet erg want die speelde daar toch niet veel op en als hij er op speelde deed hij altijd trainer
Hij heeft zelfs al geprobeerd rockhopper te hacken, maar hij is niet verbannen
Ijzige vogel schreef:D8 ik al!
Als je rockhopper zou hacken zou je zeker weten geen kans meer krijgen.
tuurlijk. als je dat doet en ze merken het , dan ben je eraan
Jah, misschien kappen ze je hoofd er wel af, zou je dat zien een penguin zonder hoofd dat nog leeft???
IK ben nog op clubpenguin
Nou,ik leef nog
lofhy- Groentje
Soortgelijke onderwerpen
» CCPNL (club club penguin nederland)
» club penguin site's
» Kijk uit op Club Penguin
» CLUB PENGUIN FIGUREN INFO TOPIC