Google zoek
Inloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 250. Dit aantal is bereikt op di okt 15, 2024 2:27 am.
’n Beetje reclame (test)
Hoiloi in Real Life
+2
Oma Els
hoiloi
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoiloi in Real Life
nou ik ben Hoiloi in het echt heet ik Mats ik ben 14 jaar, ik doe 3 atheneum. Mijn hobby's zijn voetbal (ajax!!!!!),computer (club penguin natuurlijk) en karten:). Ik woon in Dordrecht. Ik heb een hond en 2 katten helaas heeft 1tje een kankergezwel:( en hij gaat dood over een paar weken:(. verder gaat alles goed en als je me wilt toevoegen op club penguin mag dat;) naam is Hoiloi
doei,Mats
doei,Mats
hoiloi- Pin
- Aantal berichten : 38
Leeftijd : 30
Registration date : 01-10-08
Re: Hoiloi in Real Life
Oh, da's echt sneu van die kat.
Maarre... daar gaan we niet over mokken in deze topic
Maarre... daar gaan we niet over mokken in deze topic
ou jammer van die kat :pale:
:(
Ghallo007 (Rapsy21)- Groentje
- Aantal berichten : 4
Leeftijd : 26
Humor : Haha :)
Registration date : 01-10-08
Ijzige vogel schreef:Ghallo007 (Rapsy21) schreef:ou jammer van die kat :pale:
Ja, rot voor je..
Vervelend...:(
Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Ghallo007 (Rapsy21) schreef:ou jammer van die kat :pale:
Ja, rot voor je..
Mijn kat is nog nooit dood gegaan.
Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Ghallo007 (Rapsy21) schreef:ou jammer van die kat :pale:
Ja, rot voor je..
Je hebt geen kat...
Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Ghallo007 (Rapsy21) schreef:ou jammer van die kat :pale:
Ja, rot voor je..
Je hebt geen kat...
DAAROM JUIST!
Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Ghallo007 (Rapsy21) schreef:ou jammer van die kat :pale:
Ja, rot voor je..
Je hebt geen kat...
DAAROM JUIST!
ASO!!! En jij gaat maandag dood:)
Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:Ghallo007 (Rapsy21) schreef:ou jammer van die kat :pale:
Ja, rot voor je..
Je hebt geen kat...
DAAROM JUIST!
ASO!!! En jij gaat maandag dood:)
Jij gaat zondag dood! :)
Oma Els schreef:Effe ophouden met die (nep)ruzie alsjeblieft. Het is niet leuk meer.
Je hebt gelijk.
hoiloi schreef:nou ik ben Hoiloi in het echt heet ik Mats ik ben 14 jaar, ik doe 3 atheneum. Mijn hobby's zijn voetbal (ajax!!!!!),computer (club penguin natuurlijk) en karten:). Ik woon in Dordrecht. Ik heb een hond en 2 katten helaas heeft 1tje een kankergezwel:( en hij gaat dood over een paar weken:(. verder gaat alles goed en als je me wilt toevoegen op club penguin mag dat;) naam is Hoiloi
doei,Mats
Is atheneum moeilijk?
Rsnieuws schreef:hoiloi schreef:nou ik ben Hoiloi in het echt heet ik Mats ik ben 14 jaar, ik doe 3 atheneum. Mijn hobby's zijn voetbal (ajax!!!!!),computer (club penguin natuurlijk) en karten:). Ik woon in Dordrecht. Ik heb een hond en 2 katten helaas heeft 1tje een kankergezwel:( en hij gaat dood over een paar weken:(. verder gaat alles goed en als je me wilt toevoegen op club penguin mag dat;) naam is Hoiloi
doei,Mats
Is atheneum moeilijk?
Hm... ligt eraan... wat je kan...!
Ijzige vogel schreef:Rsnieuws schreef:hoiloi schreef:nou ik ben Hoiloi in het echt heet ik Mats ik ben 14 jaar, ik doe 3 atheneum. Mijn hobby's zijn voetbal (ajax!!!!!),computer (club penguin natuurlijk) en karten:). Ik woon in Dordrecht. Ik heb een hond en 2 katten helaas heeft 1tje een kankergezwel:( en hij gaat dood over een paar weken:(. verder gaat alles goed en als je me wilt toevoegen op club penguin mag dat;) naam is Hoiloi
doei,Mats
Is atheneum moeilijk?
Hm... ligt eraan... wat je kan...!
Ik kan niets
Wat?
Soortgelijke onderwerpen
» Xobke in Real Life
» Bredenhoff in real life!
» pindanaxl in Real-Life
» Konradin in real life
» real life finegret
» Bredenhoff in real life!