Google zoek
Inloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 250. Dit aantal is bereikt op di okt 15, 2024 2:27 am.
’n Beetje reclame (test)
Ga maar discuceren
+14
Xobke
Goomuin
Joeri008
pindacp11
Pingwing0
Rsnieuws
Scrachasniff
pindanaxl
Koopuin
Konradin
Oma Els
Ijzige vogel
darkiboy
Bredenhoff(verbannen)
18 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Ga maar discuceren
niet zo veel keer achter mekaar doen dalijk word je geband
darkiboy- Geheim Agent
- Aantal berichten : 181
Leeftijd : 28
Registration date : 01-10-08
fretten zijn...
fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
EN het is een onderdeel van een gitaar.
Koopuin- Background
- Aantal berichten : 52
Leeftijd : 26
Koopuin schreef:fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
en waar staat dat weer voor??
dommen vraag zeker weer
darkiboy- Geheim Agent
darkiboy schreef:Koopuin schreef:fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
dommen vraag zeker weer
FRETTEN ZIJN BLOEDDORSTIG!@@ :affraid: :affraid: :affraid:
Ijzige vogel schreef:darkiboy schreef:Koopuin schreef:fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
dommen vraag zeker weer
Niet allemaal:P
Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:darkiboy schreef:Koopuin schreef:fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
dommen vraag zeker weer
iK HEB THUIS OOK EEN FRED, FREDDY!
IRL? In Real Lifedarkiboy schreef:Koopuin schreef:fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
dommen vraag zeker weer
Koopuin- Background
echt?Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:darkiboy schreef:Koopuin schreef:fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
dommen vraag zeker weer
Koopuin- Background
Koopuin schreef:echt?Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:Ijzige vogel schreef:darkiboy schreef:Koopuin schreef:fretten zijn wezel achtige dieren, eneuh.. huisdieren eneuh... de rest zie je werl op mij IRL pagina!Oma Els schreef:Een fret is één of ander (huis)dier dat ... eh ja, geen idee.Bredenhoff schreef:Wat is nou een FRET???? :xKoopuin schreef:hier kunnen scracha en ik verder discisieeren over fretten
dommen vraag zeker weer
Nee.
Vervalt de off-topic regel? Mooi, dan wil ik éíndelijk eens praten over... vogels! Nou, ik zag laatst een... :sleep: :sleep: :sleep: Oké, oké, we houden het bij discussie's over discusseren. :twisted:
Scrachasniff schreef:Vervalt de off-topic regel? Mooi, dan wil ik éíndelijk eens praten over... vogels! Nou, ik zag laatst een... :sleep: :sleep: :sleep: Oké, oké, we houden het bij discussie's over discusseren. :twisted:
Hoezo vervalt die?
omdat je over alles mag praten
darkiboy- Geheim Agent
darkiboy schreef:omdat je over alles mag praten
Cool, dus ook over ijzige vogel en zijn zusje!!! Grapje
Konradin schreef:darkiboy schreef:omdat je over alles mag praten
Ook over Konradin en T.A.?
Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:darkiboy schreef:omdat je over alles mag praten
Als jij dat graag doet, jongen, ga je gang maar
(PS: IK sla je wel in elkaar!!!)
:study:
Laatst aangepast door Rsnieuws op zo okt 05, 2008 9:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Konradin schreef:
Hee ! kan het ook rustig?
Hee IV, wie of wat is T.A.?? Dat zou ik wel eens willen weten xDKonradin schreef:Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:darkiboy schreef:omdat je over alles mag praten
Oma Els schreef:Hee IV, wie of wat is T.A.?? Dat zou ik wel eens willen wetenKonradin schreef:Ijzige vogel schreef:Konradin schreef:darkiboy schreef:omdat je over alles mag praten
Sorry!
Een meisje uit onze klas :)
Oma Els schreef:Oowww.... okee. Laat ook maar xD
Whaha! Ja, lijkt me een goed idee!
Dus T.A. is Konradins vriendinnetje hee?Ijzige vogel schreef:Oma Els schreef:Oowww.... okee. Laat ook maar xD
Bredenhoff(verbannen)- Permanent verbannen
- Aantal berichten : 66
Bredenhoff schreef:Dus T.A. is Konradins vriendinnetje hee?Ijzige vogel schreef:Oma Els schreef:Oowww.... okee. Laat ook maar xD
Bíjna, ja!
waar gaat het over??
darkiboy- Geheim Agent
Ijzige vogel schreef:Bredenhoff schreef:Dus T.A. is Konradins vriendinnetje hee?Ijzige vogel schreef:Oma Els schreef:Oowww.... okee. Laat ook maar xD
Bíjna, ja!
Jij bent zo dood!!!
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: