Google zoek
Inloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 250. Dit aantal is bereikt op di okt 15, 2024 2:27 am.
’n Beetje reclame (test)
Nintendo DSi
+7
Rsnieuws
Goomuin
pindacp11
Oma Els
Ijzige vogel
Pingwing0
Joeri008
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nintendo DSi
De nintendo DS lite wordt binnenkort verleden tijd!\
De nintendo DSi komt uit!
Vandaag introduceerde Nintendo het nieuwste lid van de Nintendo DS-productfamilie, de Nintendo DSi. De DSi is de derde versie van de Nintendo DS en de Japanse release is gepland voor later dit jaar.
Hieronder zie je enkele afbeeldingen van dit nieuwe, slanke, draagbare spelsysteem met twee schermen. De Europese release staat gepland voor de lente van 2009. De DSi werd aangekondigd tijdens een persevenement bij Nintendo Co. Ltd. in Japan. Kom snel terug voor een link naar de website van Nintendo Japan, waar je de Engelstalige webcast van het evenement kunt bekijken. Nintendo of Europe zal hier in een latere fase een vertaald verslag van het evenement publiceren.
Vandaag introduceerde Nintendo het nieuwste lid van de Nintendo DS-productfamilie, de Nintendo DSi. De DSi is de derde versie van de Nintendo DS en de Japanse release is gepland voor later dit jaar.
Hieronder zie je enkele afbeeldingen van dit nieuwe, slanke, draagbare spelsysteem met twee schermen. De Europese release staat gepland voor de lente van 2009. De DSi werd aangekondigd tijdens een persevenement bij Nintendo Co. Ltd. in Japan. Kom snel terug voor een link naar de website van Nintendo Japan, waar je de Engelstalige webcast van het evenement kunt bekijken. Nintendo of Europe zal hier in een latere fase een vertaald verslag van het evenement publiceren.
Hij zal rond 2009 dus in europa uitkomen!
Als je van japans geld naar europees geld omrekent kost hij ongeveer 130,- Als je hem wilt ( NET ALS IK ) zet je ds dan snel op marktplaats voordat
de rest van NL het weet!
Ohja belangrijk om te weten : scherm wordt 17% groter
En geluid word veel beter!
De nintendo DSi komt uit!
Hij zal rond 2009 dus in europa uitkomen!
Als je van japans geld naar europees geld omrekent kost hij ongeveer 130,- Als je hem wilt ( NET ALS IK ) zet je ds dan snel op marktplaats voordat
de rest van NL het weet!
Ohja belangrijk om te weten : scherm wordt 17% groter
En geluid word veel beter!
Re: Nintendo DSi
Wow cool, wat is dat sd-card slot? Zit dat ook gewoon op DS lite? Ik weet niet zoveel af van de DS, maar ik vind het wel een gaaf ding Dus vandaar dat ik dat ff vraag...
Of is een nintendo-game card gewoon een speciale SD?
Pingwing0- Geheim Agent
- Aantal berichten : 140
Leeftijd : 30
Humor : Ze zeggen van wel...
Registration date : 03-10-08
Pingwing0 schreef:Wow cool, wat is dat sd-card slot? Zit dat ook gewoon op DS lite? Ik weet niet zoveel af van de DS, maar ik vind het wel een gaaf ding Dus vandaar dat ik dat ff vraag...
Ooo! Ik heb al een Lite, vind ik wel goed! ;D
Ik ga de DSi denk ik niet kopen, want er kunnen geen GBA's in, en een ingebouwde internetbrowser, beter geluid en een groter scherm vind ik ook niet het belangrijkst. Zeker de camera zal mij niet dwingen het te kopen. Maar misschien, als ik meer dan genoeg geld op mijn rekening heb staan (zoals nu..)!
Da's toch alleen in Japan?pindacp11 schreef:ik heb gehoord dat hij al in de kerst 2008 uitkomt!
Oma Els schreef:Da's toch alleen in Japan?pindacp11 schreef:ik heb gehoord dat hij al in de kerst 2008 uitkomt!
Dán al!? D(S)at denk ik niet!
http://tweakers.net/nieuws/55957/nintendo-onthult-nieuwe-dsi.html
Op 1 november al in Japan! Wij moeten nog tot de lente wachten.... :x
En je kunt op het internet naar zo'n shop gaan en met punten games downloaden (zoals op de Wii). En die bestanden kunnen dan op de SD.
En je kunt op het internet naar zo'n shop gaan en met punten games downloaden (zoals op de Wii). En die bestanden kunnen dan op de SD.
Oma Els schreef:http://tweakers.net/nieuws/55957/nintendo-onthult-nieuwe-dsi.html
Wow! Da's heel cool! :)
Trouwens, volgende maand komt PEF al uit, hea?
Joeri008 schreef:Jaa!
Voor 100 euro!
Hoe duur was-ie in het echt? (Ik heb hem voor Sinterklaas gekregen!)
Ik heb al wat gehoord van DSi
Ik weet al een spel ervoor dat ze aan het maken zijn!
Mario & Luigi 3 (wordt nog aan titel gewerkt)
dit is echt waar!
dit is echt waar!
Oma Els schreef:http://tweakers.net/nieuws/55957/nintendo-onthult-nieuwe-dsi.html
ooh dan hat die site het gewoon fout... :(
Dat weet ik Maar is die alleen voor de DSi dan?Goomuin schreef:Ik heb al wat gehoord van DSi
dit is echt waar!
Oma Els schreef:Dat weet ik Maar is die alleen voor de DSi dan?Goomuin schreef:Ik heb al wat gehoord van DSi
dit is echt waar!
Ik hoop dat het ook voor Lite en gewoon is!
Joeri008 schreef:Ikke hoop juist van niet
Dan h3b ik tenminste iets aan me DSi
Tja... Maar ik denk het wel, want de games voor lite waren toch ook voor normaal!
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: