Google zoek
Inloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 250. Dit aantal is bereikt op di okt 15, 2024 2:27 am.
’n Beetje reclame (test)
Vraagje over banner
+4
Konradin
Joeri008
Ijzige vogel
Goomuin
8 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vraagje over banner
Ohja daar ging het over, ik ben ermee bezig.Joeri008 schreef:Maakt er iemand nog een banner
Rsnieuws schreef:Ohja daar ging het over, ik ben ermee bezig.Joeri008 schreef:Maakt er iemand nog een banner
Nou, Joeri008?
Joeri008 schreef:Ik beloof niks en het is geen officele wedstrijd
Hmm... dan weet ik nog niet of ik het ga doen!
Ijzige vogel schreef:Joeri008 schreef:Ik beloof niks en het is geen officele wedstrijd
Hmm... dan weet ik nog niet of ik het ga doen!
Doe gewoon mee voor de lol
Hee! hoe komt Ijzige Vogel aan de rang "headermaker"??Joeri008 schreef:Ik beloof niks en het is geen officele wedstrijd
Dat komt omdat hij de header heeft gemaakt die je hierboven ziet. (die met de Halloween-stijl) Elke maand krijgt iemand anders de rang.
Oma Els schreef:Dat komt omdat hij de header heeft gemaakt die je hierboven ziet. (die met de Halloween-stijl) Elke maand krijgt iemand anders de rang.
Dusseh... ik houd hem dan niet?
Ijzige vogel schreef:Oma Els schreef:Dat komt omdat hij de header heeft gemaakt die je hierboven ziet. (die met de Halloween-stijl) Elke maand krijgt iemand anders de rang.
nee maar je mag hem wel in je onderschrift zetten denk ik
pindanaxl schreef:Ijzige vogel schreef:Oma Els schreef:Dat komt omdat hij de header heeft gemaakt die je hierboven ziet. (die met de Halloween-stijl) Elke maand krijgt iemand anders de rang.
nee maar je mag hem wel in je onderschrift zetten denk ik
Dat zal ik doen!
Oma Els schreef:Dat komt omdat hij de header heeft gemaakt die je hierboven ziet. (die met de Halloween-stijl) Elke maand krijgt iemand anders de rang.
Oma els, ik heb een banner naar je opgestuurd via prive bericht.
Rsnieuws schreef:Oma Els schreef:Dat komt omdat hij de header heeft gemaakt die je hierboven ziet. (die met de Halloween-stijl) Elke maand krijgt iemand anders de rang.
Oma els, ik heb een banner naar je opgestuurd via prive bericht.
Ikke ook!
ik had er ook een gestuurt maar die staat nog niet bij ingeschreven dingen maar ik heb hem al 2 keer ingestuurt
pindanaxl schreef:ik had er ook een gestuurt maar die staat nog niet bij ingeschreven dingen maar ik heb hem al 2 keer ingestuurt
De mijne staat er wel!
pindanaxl schreef:ik had er ook een gestuurt maar die staat nog niet bij ingeschreven dingen maar ik heb hem al 2 keer ingestuurt
Ook niet als je op volledig bericht klikt?
Rsnieuws schreef:pindanaxl schreef:ik had er ook een gestuurt maar die staat nog niet bij ingeschreven dingen maar ik heb hem al 2 keer ingestuurt
Ja, anders zie je de mijne ook niet...
Joeri008 schreef:Banners mag je ook naar mij sturen!
Ik heb de mijne naar Jouw en oma els gestuurd en hij staat er nu in.
Rsnieuws schreef:Wat is een banner dan?
je hebt:
Headers
Banners<------
Icoontjes
Een banner is en (bewegend) plaatje dat op een andere site kan staan. Als iemand er dan op klikt, gaat hij naar jouw site!
Ijzige vogel schreef:Rsnieuws schreef:pindanaxl schreef:ik had er ook een gestuurt maar die staat nog niet bij ingeschreven dingen maar ik heb hem al 2 keer ingestuurt
Ja, anders zie je de mijne ook niet...
ondertussen staat hij er ook bij maar eerst niet
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: