Google zoek
Inloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 250. Dit aantal is bereikt op di okt 15, 2024 2:27 am.
’n Beetje reclame (test)
Koopuin In Real Life
+5
Bredenhoff(verbannen)
Goomuin
Scrachasniff
Oma Els
Koopuin
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Koopuin In Real Life
Hier zet ik vanale info over mezelf ( in real life)
ik heb 3 kleine broertjes (2 spelen cp) op cp heten ze : koopa 1864 en treegoomba
mijn favo dier is een fret ( klein lief gek wezel-achtig beestje)
ik heb 3 kleine broertjes (2 spelen cp) op cp heten ze : koopa 1864 en treegoomba
Koopuin- Background
- Aantal berichten : 52
Leeftijd : 26
Registration date : 01-10-08
Re: Koopuin In Real Life
Een fret kan ook een onderdeel van een gitaar zijn maar dat is vast niet je lievelingsdier. Haha, en je broertjes houden kennelijk ook van Super Mario!
ik ook, KOOPa pengUIN , daarvan komt koopuin :D
Koopuin- Background
Koopuin schreef:Hier zet ik vanale info over mezelf ( in real life)
En een fret is een bloeddorstig roofdier. Ja, dezelfde fret die jij bedoelt!
Oma Els schreef:Een fret kan ook een onderdeel van een gitaar zijn maar dat is vast niet je lievelingsdier. Haha, en je broertjes houden kennelijk ook van Super Mario!
Je eerste opschepperige onderschriftje vond ik beter. :arrow:
nee hoor! fretten werden gewoon gebruikt voor de jacht, maar ze moesten aleen konijnen uit hun hol jagen, meer niet ( geen bloed!)Scrachasniff schreef:Koopuin schreef:Hier zet ik vanale info over mezelf ( in real life)
Koopuin- Background
Dat je die nog gezien hebt! Hij was er maar 30 seconden! :oScrachasniff schreef:Oma Els schreef:Een fret kan ook een onderdeel van een gitaar zijn maar dat is vast niet je lievelingsdier. Haha, en je broertjes houden kennelijk ook van Super Mario!
Je eerste opschepperige onderschriftje vond ik beter. :arrow:
Maarre... nu weer on-topic.
Mijn idee... weet je nog?Koopuin schreef:ik ook, KOOPa pengUIN , daarvan komt koopuin
:arrow: GOOMba+pengUIN=GOOMUIN
Koopuin schreef:nee hoor! fretten werden gewoon gebruikt voor de jacht, maar ze moesten aleen konijnen uit hun hol jagen, meer niet ( geen bloed!)Scrachasniff schreef:Koopuin schreef:Hier zet ik vanale info over mezelf ( in real life)
En als ze in het wild leven dan? Bloeddorstig, verzeker ik je. En ik weet het meeste van natuur van letterlijk de hele school, incl. volwassenen.
fretten zijn een "gekweekt" ras, ze komen niet in het wild voor en in het wild overleven ze niet :suspect:
Koopuin- Background
ja ik vond geen naam dan heb ik er kaar koopuin van gemaaktGoomuin schreef:Mijn idee... weet je nog?Koopuin schreef:ik ook, KOOPa pengUIN , daarvan komt koopuin
(waar is mijn favo smiley : mrgreen) ?
Koopuin- Background
Koopuin schreef:fretten zijn een "gekweekt" ras, ze komen niet in het wild voor en in het wild overleven ze niet :suspect:
Ik geloof je als het nu niet meer zo is, maar vroeger leefden ze zeker in het wild. En als ze jagen, oef, die details wil je niet weten. :affraid: :evil:
fretten= no killers!
wie weet er nu het meeste van fretten af? jij of ik?
Koopuin- Background
Mr. Green is toegevoegdKoopuin schreef:ja ik vond geen naam dan heb ik er kaar koopuin van gemaaktGoomuin schreef:Mijn idee... weet je nog?Koopuin schreef:ik ook, KOOPa pengUIN , daarvan komt koopuin
En ik vermaak me met de discussie over fretten!
UPDATE: Check WikiPedia!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fret_(dier)
Laatst aangepast door Oma Els op wo okt 01, 2008 5:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Moest een link toevoegen)
bedankt! en pak maar wat popcorn want de discussie kan nog lang duren
Koopuin- Background
Koopuin schreef:wie weet er nu het meeste van fretten af? jij of ik?
Ik denk wij allebei!
Bedankt, Oma Els!
Zoals ik al zei hadden we allebei gelijk. Fretten leven niet in het wild, maar waren dus wel bloeddorstig.
leuke manier bij mij zou er uiteindelijk mariouin of yoshuin, toaduin of luiguinxD :) :o :face: :face:Koopuin schreef:ja ik vond geen naam dan heb ik er kaar koopuin van gemaaktGoomuin schreef:Mijn idee... weet je nog?Koopuin schreef:ik ook, KOOPa pengUIN , daarvan komt koopuin
Bredenhoff(verbannen)- Permanent verbannen
- Aantal berichten : 66
zo bloeddorstig nu ook niet :evil:Scrachasniff schreef:Zoals ik al zei hadden we allebei gelijk. Fretten leven niet in het wild, maar waren dus wel bloeddorstig.
Koopuin- Background
Koopuin schreef:zo bloeddorstig nu ook niet :evil:Scrachasniff schreef:Zoals ik al zei hadden we allebei gelijk. Fretten leven niet in het wild, maar waren dus wel bloeddorstig.
Oké, oké! Maar het waren wel-- ach, láát ook maar! :x XD
Scrachasniff schreef:Koopuin schreef:zo bloeddorstig nu ook niet :evil:Scrachasniff schreef:Zoals ik al zei hadden we allebei gelijk. Fretten leven niet in het wild, maar waren dus wel bloeddorstig.
er was een regel dat dit niet mogt he
darkiboy- Geheim Agent
- Aantal berichten : 181
Leeftijd : 28
darkiboy schreef:Scrachasniff schreef:Koopuin schreef:zo bloeddorstig nu ook niet :evil:Scrachasniff schreef:Zoals ik al zei hadden we allebei gelijk. Fretten leven niet in het wild, maar waren dus wel bloeddorstig.
er was een regel dat dit niet mogt he
Over Fretten praten? :)
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Konradin in real life
» real life finegret
» 21chewbaca21 in Real-Life
» Vusti in Real-Life
» Scrachasniff in Real Life
» real life finegret
» 21chewbaca21 in Real-Life